شهرمن به وبلاگ شهر من خوش آمدید

شهرمن

نمایش تصاویری از شهرستان شازند و ...

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

google+

امکانات

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 42
بازدید دیروز : 33
بازدید هفته : 225
بازدید ماه : 686
بازدید کل : 34185
تعداد مطالب : 295
تعداد نظرات : 90
تعداد آنلاین : 1

شهرمن


نامه جمعی از دانشجویان و دانش آموختگان شهرستان شازند خطاب به آقای عزیزی

شهرستان شازند برخی از مطالبات مهم خود را که بی ­شک می ­تواند خواسته اکثریت مردم شهرستان نیز باشد به عرض برسانیم؛ امیدواریم که با اتکا به توانمندی و تجربه خود و بهره­ گیری از نظرات و آرا شهروندان شهرستان بخصوص قشر تحصیل کرده بتوانید قدم­ های بزرگ و مستحکمی در مسیر توسعه میهن عزیزمان ایران و در پی آن زادگاه مادریمان شهرستان شازند بردارید:

1- تشکیل گروه های مشورتی در زمینه­ های مختلف سیاسی- اجتماعی- اقتصادی و فرهنگی متشکل از صاحب نظران و فعالان این عرصه­ ها، فارغ از دسته بندی­ های سیاسی و منطقه­ ای جهت اطلاع صحیح و دقیق از مطالبات شهروندان شهرستان و استفاده از برآمد پیشنهادات در ارائه نظرات و تصمیم­ گیری­ ها.

2- تشکیل نشست­ های دائمی، منظم و برنامه ­ریزی شده عمومی و خصوصی با قشرها و صنوف مختلف و تشریح و تبیین تصمیمات اخذ شده در جلسات مجلس شورای اسلامی(طرح­ ها و لوایح) و بیان آرا و نظرات خود در خصوص تاثیر این تصمیمات در شرایط کشور؛ همچنین ارائه گزارش پیگیری­ های صورت گرفته در خصوص امور جاری شهرستان.

3- راه ­اندازی دفتر ارتباط مردمی در شهرستان و استفاده از رابطین خوشنام، باتجربه و آگاه به مسایل منطقه که توانا و علاقمند به ایجاد رابطه با شهروندان و مسئولین باشند.

4- پیگیری اجرای طرح­ های زیربنایی در جهت توسعه پایدار و همه جانبه شهرستان شازند همچون گذشته با تاکید بر پتانسیل­ های منطقه مثل کشاورزی، صنعت و توریسم.

5- انجام رایزنی­ های لازم جهت انتصاب نیروهای متخصص و توانمند بومی شهرستان در مدیریت ادارات، نهادها و حتی صنایع مستقر در منطقه تا ایشان با آینده نگری و تصمیم سازی­ های درست، همچنین پیگیری ­های مجدانه و توجیه مسئولان بالادستی بتوانند روند توسعه و پیشرفت شهرستان را سرعت ببخشند.

6- پیگیری علت کم توجهی به جذب نیروی بومی در  صنایع مستقر شهرستان از مراجع مسئول و انجام رایزنی ­های لازم در خصوص استفاده حداکثری از فارغ التحصیلان دانشگاهی، نیروهای کارگری ماهر و نیمه ماهر شهرستان شازند.

7- تلاش وافر در خصوص کاهش معضل آلودگی زیست محیطی شهرستان بخصوص مناطق نزدیک تر به صنایع آلاینده با الزام این صنایع به استفاده از مواردی چون سوخت مناسب، نصب فیلترهای لازم و ....

8- انجام رایزنی­ های لازم از طریق مجمع نمایندگان استان مرکزی جهت انتصاب مدیران ارشد بومی در استان و پیگیری تامین منابع مالی لازم جهت تسریع در اجرای طرح ­های زیربنایی و توسعه استان.

9- استفاده از مشاوران خبره، کارشناس و آشنا به امور جاری کشور و تحولات منطقه جهت تصمیم ­گیری­ های کلان.

10- پیگیری ایجاد بسترسازی­ های لازم جهت دستیابی به وضعیت مطلوب کشور و ارتقای جایگاه و نقش آن در جهان و تحولات منطقه از طریق تصویب قوانین مورد نیاز و نظارت بر حسن اجرای آن.

در آخر از آنجا که طبق اصل 84 قانون اساسی« هر نماینده در برابر تمام ملت مسئول است و حق دارد در همه مسایل داخلی و خارجی کشور اظهار نظر نماید» انتظار می­ رود در جایگاه منتخب مردم ، نه تنها حضوری قوی و کارشناسانه در بحث­ ها و موضوعات مطرح در مجلس داشته باشید بلکه در ارائه طرح های لازم و انجام تحقیق و تفحص ­ها پیشقدم شده و به عنوان وکیل ملت - نه وکیل قوه مجریه!- راه را بر هرگونه بی ­توجهی و سوء استفاده از قانون ببندید!

 

جمعی از دانشجویان و دانش آموختگان شهرستان شازند

با آرزوی  بهروزی مردم و موفقیت شما

خرداد 91


منبع :
شهروند ایرانی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نويسنده: همشهری تاريخ: 6 / 3 / 1391برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ شهر من خوش آمدید. این وبلاگ برداشت آزاد شما از تصاویری است که در شهر من (شازند) رخ می دهد ، و نیز ارائه موضوعات مختلف دیگر ، با ما باشید.

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to shazandphoto.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com