به وبلاگ شهر من خوش آمدید

شهرمن

نمایش تصاویری از شهرستان شازند و ...

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

google+

امکانات

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 2898
بازدید کل : 33502
تعداد مطالب : 295
تعداد نظرات : 90
تعداد آنلاین : 1

شهرمن


کیفیت دوربین عکاسی مهم تر است یا مهارت عکاس؟

تقریبا همه عکاسان آماتور تصور می کنند که هزینه هزاران دلاری و خرید تجهیزات بسیار پیشرفته عکاسی DSLR می تواند هر عکسی را تبدیل به یک اثر هنری کند. اما در واقعیت، یک عکاس با استعداد و ماهر، بدون هیچ سخت افزار خاصی، می تواند به خلق جادو بپردازد. حتی اگر از یک دوربین ۲۰ دلاری پیش پا افتاده استفاده کند که برای کودکان ۵-۴ ساله ساخته شده است. و آقای دیوید هابی این موضوع را به اثبات رسانده است.

دیوید تنها با سه فلاش ارزان قیمت به دیدار کای وونگ از سایت DigitalRev رفت تا در یک هماورد عکاسی در هنگ کنگ، نشان دهد که به جای وابستگی به سخت افزارهای گرانقیمت و قابل تنظیم، تنها با اتکا به مهارت ها و ابتکار شخصی هم می توان عکس های خارق العاده ای گرفت. رقابت بر سر عکاسی از ۵ سوژه در ۵ مکان مختلف بود تا ببینند دیوید چگونه با یک اسباب بازی بچه گانه می تواند عکس های خوبی بگیرد. و دور از انتظار نبود که نتیجه چنین آزمونی، بسیار تاثیرگذار و برتر از عکس هایی است که توریست ها با دوربین های DSLRشان می گیرند.

در ادامه مطلب می توانید تعدادی از عکس های دیوید با دوربین ۲۰ دلاری Buzz Lightyear را ببینید.


منبع : نارنجی

نويسنده: همشهری تاريخ: 15 / 10 / 1391برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

مروری بر تعدادی از خواص چای سبز (GREEN TEA)

یک قاشق چایخوری برگ چای سبز را داخل یک فنجان آب جوش بریزید و بگذارید مدت ۳ دقیقه دم بکشد بعد آن را میل کنید . پژوهشگران می گویند چای سبز به  سبب داشتن انتی بیوتیکی که بیش از صدبار از ویتامین ” ث” و بیش از بیست و پنج بار از ویتامین ” ای” موثرتر است به کاهش ابتلا به سرطان کمک می کند.


به گزارش خبرنگار سایت پزشکان بدون مرز  ،  نتایج یک بررسی جدید در ژاپن نشان می‌دهد که اگر به طور مرتب چای سبز بنوشید، احتمال مرگ ناشی از بیماری‌های قلبی- عروقی ۲۵ درصد کاهش‌ پیدا می‌کند.
تجزیه و تحلیل اطلاعات ثبت شده نشان داد که افرادی که روزانه پنج فنجان یا بیشتر چای سبز می‌نوشیدند نسبت به افرادی که چای سبز نمی‌نوشیدند، ۱۶ درصد کمتر در معرض مرگ به هر علت بودند.

همچنین چای سبز  با کاهش کلسترول خون از سکته قلبی جلوگیری می کند و حتی بعد از سکته قلبی نیزاز مرگ سلولها جلوگیری می کند و میزان سلولهای محافظ قلب را افزایش می دهد.  از پیری جلوگیری می کند.  طول عمر را افزایش می دهد. و چربیهارا می سوزاند و میزان سوخت و ساز طبیعی بدن را افزایش می دهد و در یک روز هفتاد کالری را می سوزاند .

به ادامه مطلب بروید


ادامه مطلب
نويسنده: همشهری تاريخ: 14 / 10 / 1391برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

تو چه رنگی هستی؟

در یک شهربازی پسرکی سیاهپوست به مرد بادکنک فروشی نگاه می کرد که از قرار معلوم فروشنده مهربانی بود.
بادکنک فروش برای جلب توجه یک بادکنک قرمز را رها کرد تا در آسمان اوج بگیرد و بدینوسیله جمعیتی از مشتریان جوان را جذب خود کرد.
سپس بادکنک آبی و همینطور یک بادکنک زرد و بعد ازآن یک بادکنک سفید را رها کرد.
بادکنک ها سبکبال به آسمان رفتند و اوج گرفتند و ناپدید شدند.
پسرکی سیاهپوست هنوز به تماشا ایستاده بود و به یک بادکنک سیاه خیره شده بود.
تا این که پس از لحظاتی به بادکنک فروش نزدیک شد و با تردید پرسید:

ببخشید آقا! اگر بادکنک سیاه را هم رها می کردید آیا بالا می رفت ؟
مرد بادکنک فروش لبخندی به روی پسرک زد و با دندان نخی را که بادکنک سیاه را نگه داشته بود برید و بادکنک به طرف بالا اوج گرفت و پس از لحظاتی گفت :

" پسرم آن چیزی که سبب اوج گرفتن بادکنک می شود رنگ آن نیست بلکه چیزی است که در درون خود بادکنک قرار دارد"

دوست من ... چیزی که باعث رشد آدمها میشه رنگ و ظواهر نیست ...
رنگ ها ... تفاوت ها ... مهم نیستند ... مهم درون آدمه، چیزی که در درون آدم ها است تعیین کننده مرتبه و جایگاهشونه و هرچقدر ذهنیات ارزشمندتر باشه ، جایگاه والاتر و شایسته تری نصیب آدم ها میشه.
 

نويسنده: همشهری تاريخ: 13 / 10 / 1391برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

پنتون رنگ سال 2013 را معرفی کرد. pantone

مؤسسه رنگ «پنتون»، رنگ سال 2013 را تعیین و معرفی کرد.منبع مقاله فوق از واشنگتن پست است و همچنین خبر سال 2012 . مؤسسه رنگ «پنتون» بر پایه تحلیل روانشناسان، خود رنگ سبز ( زمرد) را به عنوان رنگ سال 2013 برگزیده است. تعریف پنتون از این رنگ که سمبل رشد است سرزنده بودن درخشندگی. با شکوه بودن... است .همچنین این رنگ از ظرافت و زیبایی خاصی برخوردار است که باعث افزایش احساس خوب بودن، تعادل و هماهنگی است.پر جنب و جوش و درخشنده: درست مثل طبیعت، سبز نگاهی خوب با رنگ روشن است. ست رنگی آن با زرد مملو از انرژی است.

رنگ سال 2013 تونالیته ای از رنگ سبز است به نام Emerald با کد 5641-17 که به عقیده خیلی ها توأم با حس لوکس بودن است. این رنگ در بسیاری از کشور ها، فرهنگ ها و مذاهب بیانگر حس شکوه، جلال و زندگی دوباره است.این رنگ بیانگر معنی رشد و شکوفایی است و شاید هیچ رنگ دیگری به اندازه ی آن بیانگر باز زایی و نوزایی نیست. سال های سال در بسیاری از کشور ها رنگ سبز بعنوان رنگ وحدانیت و شفا بخشی انتخاب شده بوده است.
Leatrice Eisman مدیر اجرایی موسسه ی Pantone در این باره انتخاب این رنگ می گوید:" سبز یکی از فراوان ترین رنگ ها در طبیعت است. چشم انسان بیش از هر رنگ دیگری تونالیته های رنگ سبز را در طیف رنگی می بیند". وی ادامه داد:" این رنگ دارای تاریخچه ی بسیار طولانی است، در بسیاری از دوره ها بصورت نمادین بیانگر حس شفافیت، زندگی دوباره و تازه شدن بوده، چیزی که در دنیای پیچیده امروز شاید نکته بسیار مهمی است. این رنگ می تواند نقش مهمی در گرایشات معماری داخلی - دکوراسیون منزل و مد ایفا کند".


 

نويسنده: همشهری تاريخ: 9 / 10 / 1391برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

Happy New Year

نويسنده: همشهری تاريخ: 9 / 10 / 1391برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

صفحه قبل 1 ... 6 7 8 9 10 ... 59 صفحه بعد

درباره وبلاگ

به وبلاگ شهر من خوش آمدید. این وبلاگ برداشت آزاد شما از تصاویری است که در شهر من (شازند) رخ می دهد ، و نیز ارائه موضوعات مختلف دیگر ، با ما باشید.

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to shazandphoto.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com