شهرمن به وبلاگ شهر من خوش آمدید

شهرمن

نمایش تصاویری از شهرستان شازند و ...

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

google+

امکانات

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 239
بازدید دیروز : 33
بازدید هفته : 422
بازدید ماه : 883
بازدید کل : 34382
تعداد مطالب : 295
تعداد نظرات : 90
تعداد آنلاین : 1

شهرمن


آلبوم تصاویر شهرستان شازند شماره دوازده

و اما حالا


نظرات شما عزیزان:

سید جواد حسینی راد
ساعت13:37---23 شهريور 1392
من سی سال در این محله بزرگ شدم و گوشه گوشه این عکسها برام تداعیگر یک خاطره است...

زادگاهم غينر
ساعت7:54---23 اسفند 1390
سلام ممنونكه بهم سر زدي وبلاگ شما را باافتخار لينككردم شما هم مايل بودي وبلاگ منو با همين مشخصات لينك كن ممنون صبح قشنگي داشته باشي در ضمن چهار شنبه سوري هم مبارك

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نويسنده: همشهری تاريخ: 18 / 12 / 1390برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ شهر من خوش آمدید. این وبلاگ برداشت آزاد شما از تصاویری است که در شهر من (شازند) رخ می دهد ، و نیز ارائه موضوعات مختلف دیگر ، با ما باشید.

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to shazandphoto.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com