شهرمن به وبلاگ شهر من خوش آمدید

شهرمن

نمایش تصاویری از شهرستان شازند و ...

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

google+

امکانات

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 252
بازدید دیروز : 33
بازدید هفته : 435
بازدید ماه : 896
بازدید کل : 34395
تعداد مطالب : 295
تعداد نظرات : 90
تعداد آنلاین : 1

شهرمن


وبلاگ شازند آزاد حذف شد!؟!؟!؟!؟

وبلاگی با این آدرس پیدا نشد

ممکن است آدرس وبلاگ را اشتباه وارد کرده باشید و یا وبلاگ حذف شده باشد

Blog not found
 

پیامی که بعد از تلاش برای ورود به وبلاگ شازند آزاد در بلاگفا مشاهده می کنید.

در پرشین بلاگ هم وضع همینگونه است.

کاربر گرامی

وبلاگ مورد نظر شما پیدا نشد. شما می توانید برای ثبت این وبلاگ اقدام کنید.



وبلاگی که به مسائل اجتماعی می پرداخت خصوصا مسائل شهر شازند ولی امروز به طور ناگهانی و بدون اطلاع رسانی حذف گردید.



نظرات شما عزیزان:

گلمحمدی
ساعت22:50---28 خرداد 1391
چرا اینطوری شده کسی خبر داره



مطالب خنده داری داشت



کسی میدونه چی شده
پاسخ:متاسفانه در این خصوص اطلاعات کافی در دست نیست و من هم نتوانستم با وی ازتباط برقرار کنم در آخرین نظری که برای شهر من ازسال کرده بود گفته بود که هر روز به شهر من سر می زند.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نويسنده: همشهری تاريخ: 28 / 3 / 1391برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ شهر من خوش آمدید. این وبلاگ برداشت آزاد شما از تصاویری است که در شهر من (شازند) رخ می دهد ، و نیز ارائه موضوعات مختلف دیگر ، با ما باشید.

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to shazandphoto.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com