شهرمن به وبلاگ شهر من خوش آمدید

شهرمن

نمایش تصاویری از شهرستان شازند و ...

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

google+

امکانات

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 144
بازدید دیروز : 33
بازدید هفته : 327
بازدید ماه : 788
بازدید کل : 34287
تعداد مطالب : 295
تعداد نظرات : 90
تعداد آنلاین : 1

شهرمن


روژان كوچولو برای آينده بدون درد چشم انتظار كمك‌های مردمی !

مقدمات درمان روژان كوچولو كه حدود 27 ماه پيش به دور از چشم پدر و مادرش باتري كنترل ضبط ماشين را بلعيد ودچار مشكلات متعدد شد تا جاي كه اكنون تنها با سرنگ پنج ميليمتري مي‌تواند غذا بخورد، براي سفر درماني به خارج از كشورآغاز شده و اميد اين كودك براي آينده بدون درد به كمك هموطنانش است.

دكتر ناصر صادقيان، استاد و فوق تخصص جراحي كودكان كه معالجه روژان را برعهده دارد، با بيان اينكه اين دختر 4/5 ساله به دليل بلع باتري دچار سوراخ‌شدن مري شده است به ايسنا گفت:‌ اين كودك به علت مشكلات ايجاد شده بارها تحت عمل پيوند مري قرار گرفت، اما متأسفانه اين پيوندها پاسخ نداده و به دليل تعدد عمل جراحي مري اين كودك تنگ و كوتاه شده است.

وي با بيان اينكه به دليل كوتاهي مري و معده در قسمت گردن قرار گرفته است گفت: در حال حاضر اين كودك تنها مي‌تواند مايعات مصرف كرده و در بلع موادغذايي جامد و لقمه‌ دچار مشكل است.

صادقيان با تأكيد بر اين كه بهتر است روژان براي ادامه درمان به خارج از كشور سفر كند گفت: اين دختر خردسال براي بازپس گرفتن بهبودي خود نياز به چندين عمل جراحي دارد تا بافت مري او گشادتر شود.

به گزارش ايسنا روژان در نيمه شب 27 ماه پيش به دور از چشم پدر و مادرش باتري كنترل ضبط ماشين را بلعيده و به دليل سهل‌انگاري تيم پزشكي تاكنون زير تيغ هشت جراح قرار گرفت به گونه‌اي كه پس از عمل جراحي‌هايش كه به دليل سوراخ‌شدن مري كه به علت اسيد باتري رخ داده بود. تنها يك سانتيمتر از مري او باقي مانده به گونه‌اي كه پزشكان براي زنده‌ماندن اين دختر خردسال مجبور شدند كه معده او را در ناحيه‌ي گلو قرار دهند تا اين دختر كوچولو بتواند حداقل، مايعات مصرف كند.

پزشكان تاكنون 80 هزار پوند ـ حدود 160 ميليون تومان ـ براي ادامه درمان روژان تخمين زده‌اند و اين كودك اميدوار است، با دريافت كمك‌هاي مالي مردم نيكوكار براي انجام اين جراحي‌هاي تخصصي اقدام كند تا شايد آينده‌اي روشن‌تر و بدون درد در انتظارش باشد.

خبرگزاري دانشجويان ايران ضمن تشكر از تلاش‌هاي بشردوستانه ايرانيان در سراسر جهان با توجه به درخواست متعدد مردمي مبني بر ارايه راهي براي كمك به اين كودك، شماره حساب اعلامي از سوي والدين روژان براي دريافت كمك‌هاي مردمي به شماره 0046925343 و كارت 6273531050062827 به نام مژگان علمي‌پور (مادر روژان) در بانك تجارت و شماره تلفن 09196399516 براي پاسخگويي را منتشر كرده است.

منبع : ایسنا



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نويسنده: همشهری تاريخ: 7 / 4 / 1391برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ شهر من خوش آمدید. این وبلاگ برداشت آزاد شما از تصاویری است که در شهر من (شازند) رخ می دهد ، و نیز ارائه موضوعات مختلف دیگر ، با ما باشید.

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to shazandphoto.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com