شهرمن به وبلاگ شهر من خوش آمدید

شهرمن

نمایش تصاویری از شهرستان شازند و ...

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

google+

امکانات

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 303
بازدید دیروز : 33
بازدید هفته : 486
بازدید ماه : 947
بازدید کل : 34446
تعداد مطالب : 295
تعداد نظرات : 90
تعداد آنلاین : 1

شهرمن


انتقاد شدید نماینده اراک از آلایندگی نیروگاه شازند

محمدحسن آصفری در گفت‌و‌گویی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه مرکزی، با بیان اینکه نیروگاه شازند با استفاده از سوخت مازوت برای تولید برق، آلودگی فراوانی را ایجاد می‌کند، افزود: هفته گذشته در مجلس، در تذکری به رییس جمهور خواستار پیگیری اجرای طرح جامع آلودگی هوای اراک شدم اما، هنوز اقدام خاصی در این یک هفته انجام نشده است.
 دبیر کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس گفت: در زمانی که قرار است مسوولان کشوری از جمله هیات دولت به استان مرکزی سفر کنند، مسوولان نیروگاه شازند از سوخت گاز در این نیروگاه استفاده می‌کنند و رییس جمهور هم آسمان آبی اراک را مشاهده می‌کند اما، پیشنهاد می‌کنم شخص رییس جمهور به صورت سرزده به اراک سفر کنند تا ببینند چه آلایندگی به مردم این شهر تحمیل می‌شود.
 آصفری ادامه داد: آلایندگی نیروگاه شازند به حد انفجار رسیده است و روزانه 150 تن مواد آلاینده از سوخت مازوت، در آسمان شهر اراک پخش می‌شود که عامل بسیاری بیماری‌های قلبی هستند.
 وی گفت: متاسفانه اخیر نامه‌ای را مشاهده کردم که وزارت نیرو به شرکت پالایشگاه‌های کشور اعلام کرده است که نیروگاه‌های کشور از جمله نیروگاه شازند از نفت کوره استفاده کنند.
 آصفری با اشاره به دیدار خود با مدیرعامل نیروگاه شازند در دفتر نماینده اراک، تاکید کرد: مدیرعامل نیروگاه را خواستیم تا در این خصوص توضیحاتی ارائه دهد و ما هم انتقاد خود را مطرح کردیم و قرار شد ایشان این موضوع را به اطلاع وزیر نیرو برسانند.
 نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی در پایان به خبرنگار ایسنا گفت: اگر هر چه سریع‌تر نیروگاه شازند از میزان تولیدی برق خود که هم‌اکنون 1200 مگاوات است نکاهد و همچنان از سوخت مازوت استفاده کند، از طریق دادستان کل کشور گایت خود را پیگیری خواهیم کرد.
 

منبع : ایسنا



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نويسنده: همشهری تاريخ: 11 / 4 / 1391برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ شهر من خوش آمدید. این وبلاگ برداشت آزاد شما از تصاویری است که در شهر من (شازند) رخ می دهد ، و نیز ارائه موضوعات مختلف دیگر ، با ما باشید.

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to shazandphoto.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com