شهرمن به وبلاگ شهر من خوش آمدید

شهرمن

نمایش تصاویری از شهرستان شازند و ...

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

google+

امکانات

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 118
بازدید دیروز : 33
بازدید هفته : 301
بازدید ماه : 762
بازدید کل : 34261
تعداد مطالب : 295
تعداد نظرات : 90
تعداد آنلاین : 1

شهرمن


نظرات دوستان در رابطه با وبلاگ شازند آزاد و ...

خانم : زهرا شمس

قرار شد از وبلاگ شازند آزاد برایمان خبری پیدا کنی .

پس چی شد پسر خوب ؟

خانم : ندا قدبیگلو 

خیلی وبلاگ خوبی بود.

بهترین وبلاگ شازند بود.

آقای : حمید رنجبران

بهترین وبلاگ شازند بود.

خیلی خوب بود.

و تعدادی زیادی دیگر از نظرات دوستان که بیشتر به صورت خصوصی ارسال گردیده بودند. البته در این خصوص که چرا وبلاگ شازند آزاد حذف شد مباحث بسیاری از سوی دوستان مطرح شد که در پست قبلی مربوط به شازند آزاد ذکر گردید که در صورت هماهنگی با نویسنده وبلاگ شازند آزاد دلایل حذف وبلاگ ذکر خواهد گردید. از آن جایی که شهر من و شازند آزاد رابطه خوبی با یکدیگر داشتند ولی این ارتباط مربوط به فضای مجازی بود و دو طرف از هویت یکدیگر اطلاعی نداشتند. و نمی توان گفته ها و نظرات دیگران در خصوص حذف وبلاگ شازند آزاد را تائید نمود.در هر صورت بهترین شخص برای مشخص شدن موضوع خود نویسنده وبلاگ است.

آخرین ارتباط اینجانب با ایشان به یک روز قبل از حذف وبلاگ ختم می شود که در پیامی دوستانه به شهر من گفته بود (موفق باشی هر روز بهت سر می زنم ).

من هم منتظز بازدید ایشان از وبلاگ شهرمن هستم.

باز هم تشکر از همه شما دوستان



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نويسنده: همشهری تاريخ: 12 / 4 / 1391برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ شهر من خوش آمدید. این وبلاگ برداشت آزاد شما از تصاویری است که در شهر من (شازند) رخ می دهد ، و نیز ارائه موضوعات مختلف دیگر ، با ما باشید.

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to shazandphoto.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com