شهرمن به وبلاگ شهر من خوش آمدید

شهرمن

نمایش تصاویری از شهرستان شازند و ...

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

google+

امکانات

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 257
بازدید دیروز : 33
بازدید هفته : 440
بازدید ماه : 901
بازدید کل : 34400
تعداد مطالب : 295
تعداد نظرات : 90
تعداد آنلاین : 1

شهرمن


معرفی وبلاگ های خوب و به روز شازند

اولین وبلاگ در بین وبلاگ های خوب وبلاگ کتاب فقیر با نویسندگی آقای اصغرصادقی و با موضوع ادبیات و عکاسی است.

وبلاگی بسیار پویا که برای دوستانی که علاقمند به مسائل اجتماعی که گاهی  در قالب طنز  می باشد نویسنده وبلاگ به طرز استادانه ای هنر عکاسی و طبع بالای ادبی خود را در قطعه ای  به نمایش در می آورد که خواننده را برای دل کندن از وب ایشان دچار تردید می کند تا جایی که خواننده مطالب دیگر وبلاگ را یکی پس از دیگری به انتها می رساند. و تحت تاثیر فراوان با کتاب فقیر خداحافظی می کند. اما این پایان کار نیست بلکه هر از گاهی سرکی کشیده تا مطلب جدیدی ببیند و لذت ببرد از هنر این نویسنده عزیز. هرچند گاهی هم ناراحت از شرح وقایع ناگوار در کنار دست خود می شود که از آن بی خبر است.

دیدن این وبلاگ بسیار لذت بخش می باشد پس این لذت را از دست ندهید.

لینک وبلاگ کتاب فقیر



نظرات شما عزیزان:

اصغرصادقی
ساعت21:29---16 تير 1391
عزیزم شما نسبت به من لطف دارید.وبلاگ نویسی خودت بهتر میدونی که چقدر کار سخت و حساسیه.امیدوارم روزی برسه که همه چیز خوب و قشنگ بشه. از شما هم به خاطر وبلاگ شهر من که برایش زحمت می کشید سپاسگذاریم.
پاسخ: عرض سلام خدمت آقای صادقی.بله وبلاگ نویسی کاری بسیار دشوار و سخت است برای همین به دیگر دوستان هم عرض کردم که وارد میدان شوند و ببینند که با چه مشکلات فراوانی رویرو خواهند شد. برای شما آرزوی موفقیت دارم.


قدبیگلو
ساعت12:33---16 تير 1391
بهترین وبلاگ شازند توی اسن چند سال شازند ازاد بود حیف که ....
پاسخ: نظر شما کاملا درست که شازند آزاد وبلاگ خوبی بود ولی متاسفانه در حال حاضر این وبلاگ حذف شده.در رابطه با وبلاگ شازند آزاد هم صحبت شد.از شما علاقه مندان دعوت می کنم که آدرس شازند آزاد را برای خود ثبت کرده و ادامه راه دهید.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نويسنده: همشهری تاريخ: 16 / 4 / 1391برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ شهر من خوش آمدید. این وبلاگ برداشت آزاد شما از تصاویری است که در شهر من (شازند) رخ می دهد ، و نیز ارائه موضوعات مختلف دیگر ، با ما باشید.

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to shazandphoto.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com