شهرمن به وبلاگ شهر من خوش آمدید

شهرمن

نمایش تصاویری از شهرستان شازند و ...

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

google+

امکانات

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 256
بازدید دیروز : 33
بازدید هفته : 439
بازدید ماه : 900
بازدید کل : 34399
تعداد مطالب : 295
تعداد نظرات : 90
تعداد آنلاین : 1

شهرمن


احترام به حقوق دیگران

چند وقت پیش همین که داشتم پیاده روی می کردم مجبور شدم از پیاده رو خارج بشم برم به خیابان و بعد دوباره به پیاده رو برگردم ،تمام قضیه این بود که خودرویی در پیاده رو، پارک کرده بود.در حین پیاده روی شروع به شمارش ماشین هایی که در پیاده رو پارک بودند کردم تعداد زیاد شد چند تا عکس هم گرفتم اما چون همه ما همدیگر رو می شناسیم ( اکثرا ) یه عکس دیگه گذاشتم.

حالا واقعا درست که ما این کار را انجام بدیم.

اگر کسی رفت به خیابان و برای او اتفاقی افتاد جوابگو هستیم . بهتر نیست به حقوق هم احترام بگذاریم.



نظرات شما عزیزان:

امین
ساعت17:22---19 دی 1390
سلام دوست عزیز وب با حالی داری منم تازه وبمو راه انداختم

لینک باکسمو افتتاح کردم اگه خاستی بیا لینکتو ثبت کن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نويسنده: همشهری تاريخ: 19 / 10 / 1390برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ شهر من خوش آمدید. این وبلاگ برداشت آزاد شما از تصاویری است که در شهر من (شازند) رخ می دهد ، و نیز ارائه موضوعات مختلف دیگر ، با ما باشید.

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to shazandphoto.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com