شهرمن به وبلاگ شهر من خوش آمدید

شهرمن

نمایش تصاویری از شهرستان شازند و ...

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

google+

امکانات

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 266
بازدید دیروز : 33
بازدید هفته : 449
بازدید ماه : 910
بازدید کل : 34409
تعداد مطالب : 295
تعداد نظرات : 90
تعداد آنلاین : 1

شهرمن


کتاب و مطالعه

کتاب سرمایه ایست معنوی از دستآورد اندیشه فردی یا گروهی و مطالعه، انتقال اندیشه و بررسی آن است. به عبارت دیگرارتباط تنگاتنگ اندیشه هاست. كتاب، دروازه‌اى به سوى گستره‌ى دانش و معرفت است و كتاب خوب، یكى از بهترین ابزارهاى كمال بشرست، چنین گوهر پاک و صادق در جهت آگاهی مردم و سمت دهی آنها نقش برجسته ای را در تحولات بزرگ اجتماعی داشته و پیام سرنوشت ساز را به مردم رسانیده اند تا افراد جامعه بتوانند تقدیر خود را بدست خویش آگاهانه ترسیم کنند.

 زنده بودن و پویایی، نیاز به تغذیه خوب و کافی دارد. غذای فرهنگ هر جامعه نیز کتاب است که بدون آن جامعه دچار سکون خواهد شد. در اینجاست که همه‌ دستاوردهاى بشر در سراسر جهان، تا آنجا كه قابل كتابت بوده است، در میان نوشته‌هایى است كه انسان‌ها پدید آورده‌اند و مى‌آورند. در این مجموعه‌ى بى‌نظیر دانش‌ها و شناخت‌هایى است كه سعادت بشر بدون آگاهى از آن امكان پذیر نیست. كسى كه با این دنیاى زیبا و زندگى‌بخش ارتباط ندارد بى‌شك از مهمترین دستاورد انسانى و نیز از بیشترین معارف الهى و بشرى محروم است.

کتاب از روزگاران قدیم به عنوان یکی از رسانه های مهم انتقال علم و دانش بین افراد و تمدن های مختلف بوده است. کتاب یک محصول فرهنگی، علمی، اجتماعی، صنعتی و حاصل دست رنج گروهی جامعه، نویسنده، ناشر و توزیع کننده است که در نهایت با هدف اعتلای علمی، اطلاعاتی و افزایش آگاهی در اختیار خواننده قرار می گیرد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نويسنده: همشهری تاريخ: 22 / 11 / 1390برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ شهر من خوش آمدید. این وبلاگ برداشت آزاد شما از تصاویری است که در شهر من (شازند) رخ می دهد ، و نیز ارائه موضوعات مختلف دیگر ، با ما باشید.

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to shazandphoto.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com